PENDAHULUAN KARANGAN

salam sejahtera kepada semua blogger yg aktif. ni 1st time aku menceburi bidang blogger nih. sbb aku rasa byk faedah dari kejadah. aku terpanggil untuk tulis blogger. well. 1st of all, aku wat blog ni sbb aku rasa aku sedang melakukan transfomasi (bukan transfomer) terhadap diri aku. aku betul2 perlukan perubahan. selama ni aku rasa hidup aku hanya bertuankan perasaan percaya dan perasaan hati. hanya mengikut je,x de nak pk2 dah.. so skrg aku rasa aku perlu buat sesuatu utk masa depan aku. doakan semoga aku berjaya. kepada kawan2 yang bg support kat aku slama ni samada secara tdk sedar atau sedar, thnks a lot... mmg betul kata pepatah, biar putus kasih, jgn putus kawan (tp korek cakap biar putus cinta, jgn putus rokok). dah lama aku sengsara dgn hidup aku skrg. cuma aku xluahkan... biasa la, ego lelaki. well, takat tu jer la wat masa skrg. nanti aku tulis lg... sbb skrg tgh keje, bos dah usha aku dah.. hahahaha... suka ati aku la..... adios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan